Čeština English

Jak reklamovat na Náplavce a Jiřáku

Download:

  Jak reklamovat na Náplavce a Jiřáku (326,3 KiB, 2 323 stažení)


Původní komentáře:

12 komentářů u Jak reklamovat na Náplavce a Jiřáku

  1. René napsal:

    Dobrý den,
    jsem pravidelným návštěvníkem farmářských trhů na Náplavce P-2, chtěl jsem se spíše zeptat jestli se někde dá vyjadřit i naprostá spokojenost s některými farmáři? Např. Farma Štěpanovsko (snad mi nezpychnou), ale jejich máslo je neuvěřitelné – krásně, voňavé a hlavně lahodné bohužel už dochazí tak se na něj velmi těším …jsou tam samozřejmně i jiné stánky stejně dobré (některé výborné bohužel jen ob týden např. stánek s medovinou za výbornou cenu a luxusním zbožím) jako zeleninové stánky bohužel znám tváře, ale jména mi unikla …
    Takže tím bych chtěl poděkovat všem poctivým farmářům z Náplavky a hodně štěstí v novém roce…

    • Šárka Sedláčková napsal:

      Děkujeme za vyjádření, přeju vám hodně štěstí v novém roce a taky hodně důvodů k další spokojenosti :)

  2. Jenda napsal:

    Dobry den, měl jsem velmi negativní zkušenost s Mlékárnou Selský dvůr (jde o stánek na přívěsu, který bývá o sobotách na zadním konci tržiště na Jiřáku, vlevo). S důvěrou jsem zakoupil lahev smetany, avšak až doma jsem zjistil, že je (pravděpodobně dlouho) zkažená. Vzhledem k tomu, že odporně páchla, opravdu jsem neměl zájem ji celý týden skladovat, abych ji mohl prodejci vrátit – popravdě mě to ani nenapadlo, protože i kdybych jí skladoval, nevím, k čemu by při reklamaci posloužila, když i čerstvou smetanu bych mohl nechat zkazit. Prodejce velmi arogantním a odmítavým způsobem odmítl reklamaci bez vrácení smetany řešit, s tím, že by mu to mohl říct každý (na otázku, jestli se mu snad pravidelně děje, že se ho snaží zákazníci okrást smyšlenou reklamací, řekl, že nikoliv). Přitom podle mého názoru prodejce buď dává pozor, aby prodával jen čerstvé zboží, anebo nedává. Zkažená smetana mezi prodejním zbožím může být výsledkem jedině extrémního lajdáctví (nejsem odborník, ale myslím, že u smetany nestačí, aby byla omylem třeba přes noc pootevřena lednice atd.) anebo úmyslného parazitování na důvěře trhovců.
    Je škoda, že na jinak bezvadném tržišti mohou bez postihu fungovat i paraziti tohoto druhu.

    • Jiří Sedláček napsal:

      Dobrý den,
      pokud je to tak, jak popisujete, upozorníme prodejce a dáme si na něj větší pozor, Pokud by se to nějak opakovalo, prosím upozorněte nás.
      Děkujeme
      FT Praha

  3. tomas napsal:

    Dnes jsem koupil na Jiraku kunraticke jahody. Pulka shnila, samozrejme ta vespod. A cena oproti Kunraticim o 30kc drazsi.
    Hnus, uz tam nevkrocim.

    • Jiří Sedláček napsal:

      Dobrý den,
      vaši stížnost předáme prodejci. Každopádně se nebojte v jakémkoliv dalším případě, pokud nastane, vadné zboží prodejci vrátit.
      S pozdravem
      FT Praha

  4. Ondrej F napsal:

    Dobry den, chtel bych se s Vami podelit o svou negativni zkusenost s kramkem s madarskymi specialitami, ktery jsem navstivil o tomto vikendu na pivobrani na zizkove. Stanek meli hned vedle hlavniho podia na prave strane. Po vystani asi hodinove fronty si rekli o 100Kc misto uvadenych 60 za klobasu. Po reklamaci se mi bezzubej chlap akorat vysmal… opravdu mi to hlo zluci jaky dovedou byt nektery obchodnici ziskuchtivy kurvy. Prosim o kontakt na tyto prodejce do mailu.

  5. Jakub Lukas napsal:

    Dobry den
    Dnes na farmarskem trhu v roztokach u Prahy mi 2 “ pokerovani farmari“ sdelili ze merunky ktere prodavaji jsou z jejich prvni sklizne. Zjistil jsem si ze ani na Morave merunky nerostou. Je to normalni? Koupit merunky v hypermarketu a prodavat je jako vlastni za 2 x vyzsi cenu?
    Dekuji

    • jirka napsal:

      Dobrý den,
      to jistě normální není. Bohužel nemůžeme hovořit za jiná farmářské tržiště, než za Jiřák a Náplavku v Praze.

  6. Jindřich Pech napsal:

    Dobrý den, dne 28.8.2011 jsem na vaše stránky napsal dotaz, kdo je provozovatelem automatu na mléku, zda to jste vy, nebo s ním nemáte nic společného. Popsal jsem situaci, kdy mě automat okradl (dostal jsem za 40Kč celkem půl litru mléka místo 2l). Také jsem popsal laxní přístup servisní společnosti po mém telefonátu přímo z místa.
    Teď koukám, že místo odpovědi je můj příspěvek na vašich stránkách smazán. Mám to chápat tak, že toto je váš standardní přístup k zákazníkům? Nepodařilo se mi zatím zjistit, kdo je provozovatelem automatu. Budu to řešit přes ČOI, SOS a případně i právníka. Nejde mi o těch pár korun ale o princip. A na takovýto přístup k zákazníkovi si zvykat nechci a nebudu. Pokud s automaty na mléko nemáte co do činění, ocenil bych od vás alespoň odpověď a ne ignorování mého příspěvku. Tím si tedy reklamu neděláte!

    • Šárka napsal:

      Dobrý den, už jsme vám odpovídali mailem – s mléčným automatem nemáme žádné vazby, ani mu plochu nepronajímáme ! Obraťte se prosím přímo na provozovatele, čili farmu Agro Jesenice, nebo na Městskou částa Praha 10, která je pronajímatelem.